March 8, 2010

me and my etsy : my envelopes


These are the kind of envelopes that I make to send
to orders and trades. I made those stamp myself with
my collages. Hmm...making stamps sounds really
interesting, don't you think?

8 comments:

Nauli said...

Lovely packaging...

Amariah said...

I love these!!! I wish I knew how to make stamps .. stamps that actually look nice that is ;)

cecilliahidayat said...

waaaa eraser stamps bukan Ka? aku juga lagi doyan bikin niiih hihihi tp masih cupu banyakan gagalnya :p

Bethany said...

Like a work of art in itself!

x

dindie said...

ika, kan bisa kalo nggak salah bikin perangko sendiri di kantor pos deh. mungkin lucu juga ya kalo perangkomu satu tema dengan paketnya. seingetku bisa kok, di Bandung bisa, di Jakarta kantor pos besar duluuuuu banget bisa nggak tau sekarang.

Alison said...

Those are AWESOME! Love how you put thought into everything :)

vantiani said...

Ladies, I have another batch of envelopes to be sent out this morning and can't wait to share you all the pictures! lol

sibebo said...

ya amlop lucu bener inii :-)
aku sukaaaaaa..kamu ngirim ke luar beneran pake perangko? bagus banged yaa..perangko berjejer gituu (^_^) jadi seperti hiasan hehe..loveee your creation!

Blog Widget by LinkWithin